sâmbătă, 14 iunie 2014

Casă de vânzare


e momentul acela în care calci 
pe confortul pe care îndelulg l-ai împletit
tu și alții care-ți vor binele
compromis deja de mult timp
faci stânga-mprejur
și-o iei la fugă
(că de zburat n-ai învățat încă)
zâmbind

la-nceput
lumea-și va construi gândul
că te-ai smintit
dar nu-ți va păsa
poate chiar așa va fi

m-am hotărât, deci, să-mi vând casa

poarta aia deschisă de prea multe ori
începea să mă doară
așa că am renunțat la ea, pur și simplu

și la soba care nu mă mai încălzea, 
ci mă ardea pe pielea goală

și la fereastrele 
în care de mult nu mai bătea soarele

și la podeaua care se sfărâma
când dansam

și la candelabrul
care nu mai avea bec

am închis
și-am plecat

și nu te gândi că știam dinainte ce-o să fac
nu, habar n-aveam

habar n-am

mă gândesc des la copilărie
și zâmbesc
încă n-am învățat să zbor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu