luni, 6 ianuarie 2014

F I L M: Oricum, mi-e dor de casa de pe plajă

Nici nu mai ştiu
de când nu ţi-am mai simţit razele
intrându-mi în spate
în piept
sau în tălpi

şi nici de când nu mi-am mai verificat umbra
nu mai ştiu

era o vreme când mă orbeai aşa de tare
încât nu mai ştiam dacă mai eşti 
şi tu
sau sunt 
doar eu 
transformată-n tine

şi atunci mă întorceam să-mi verific umbra
ca să mă asigur că suntem încă doi

ai să râzi
dar speram câteodată să nu mai fim

oricum, mi-e dor de casa de pe plajă
 unde dimineţile
era d-ajuns să scot o gleznă pe uşă
ca să te simt mişunând până-n piept
şi înapoi

mă gândesc...
mi-ar fi plăcut mai mult
să fii, ce ştiu, o piatră, mai bine,
sau o scoică,
decât Soare

mi-ar fi fost, poate, mai uşor
iarna, toamna...

august '13
Pentax Spotmatic & Yashika 35mm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu