miercuri, 17 iulie 2013

Inchid ochii. Linistea de acasa. Calare in Carpati

 
 

 "Suri Buri"
aşa îşi alintă Mugur iapa cu care a stăbătut, 
călare, 
Carpaţii,
săptămâna ce tocmai a trecut,
de la Cazanele Dunării pân' la Sarmisegetuza

la sfârşitul săptămânii, deci, în perioada 12-14 iulie,
împreună cu o mână de bloggeri/fotografi bucureşteni,
am participat la Tabăra de Fotografie şi Legende Dacice "Călare în Carpaţi"

 - un eveniment organizat de Foto Union, Dacia Plant și Asociația Descoperă Natura -

sămânţa celor trei zile a fost Mugur şi Suri
un tot, aşa,
cu care ne-am plimbat prin cetăţile dacice din Hunedoara

Cetatea dacică Costeşti - Cetăţuie
Sarmisegetuza Regia
Cetatea Blidaru

Mugur ne-a povestit
despre daci
despre noi
despre libertate
linişte...

Suri ne-a povestit
despre cum e să te joci o viaţă-ntreagă
şi să o faci ca un copil,
să fii liber şi să ştii că eşti liber

şi a mâncat bomboane
şi a dansat 

închid ochii şi continui să mă învărt 
cu spatele
în cerc

şi simt încă, 
verdele ăla ce-ţi spală toate simţurile 

închid ochii şi mi-i dor de casă...
şi de tine...

hei, ai adormit?
ia-mă-n braţe mai bine...






2 comentarii:

  1. Niceeee fata Seems like a lot of fun Bravos

    RăspundețiȘtergere
  2. Ati surprins niste momente frumoase in fotografiile dvs. Tot inainte :-)

    RăspundețiȘtergere