joi, 11 iulie 2013

Eu ma duc acasa


Dacă era după fratemio' m-ar fi chemat Bristena 
deadevăratelea 

a auzit el la şcoală, pe clasa a 3-a, despre Bristena, fiica dacilor
şi aşa "ar fi vrut să o cheme pe surioara lui" 
ce înota pe vremea aceea în burtica mamei
căreia nu-i surâsese ideea
- după cum se vede în certificatul de naştere şi alte acte -

m-am năcut la Hunedoara
  ş'acol' îi casa mea
acol' mi-i sufletu'

Pe Mugur Pop l-am văzut prima dată la J'ai Bistrot
la ceva festival de film
într-un documentar despre caii de la Letea
şi nu m-am gândit a-l cunoaşte vreodată

Când am auzit de "Călare în Carpaţi",
tabară de fotografie şi legende dacice
un eveniment organizat de Foto Union, Dacia Plant și Asociația Descoperă Natura
- o aventură de trei zile la Sarmizegetusa -
mi-am zis că-i musai să merg!

şi iată-mă, pregătită 
să merg acasă

v-am zis de Mugur Pop, nu întâmplător
el e cel care a urcat pe cal, pe Sura, la începutul săptămânii,
la Cazanele Dunarii 
şi
traversând călare Carpaţii
va ajunge, mâine, la Sarmizegetusa
unde îl voi cunoaşte
şi-i voi sorbi poveştile trei zile la rând

va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu