luni, 10 iunie 2013

Examen de diploma

Crezul


Crezi într-unul Dumnezeu
copile!
caci mai târziu vei crede
-ntr-una copilărie
să nu fie, mă rog..., prea tarziu...
  
Aceasta este fotografia pe care o văd pe un print de 50x70cm:

Cred în puterea ei
Cred în privirea lui
Cred în lumina ce-l desenază
Cred în oameni, dar cred şi-n singurătate
Nu cred în Biserică, dar cred în rugăciune
Cred că o fotografie bună e aceea care te-ndeamnă spre crezare
Cred că aceasta este o fotografie bună
Poate te-ntrebi dacă m-am pus în genunchi atunci când am realizat-o
Da
Ca să văd cum vede el, de acolo
Ca să te las să te uiţi la el, aşa cum se uita el la mine
Acum, la tine
Îi simţi privirea si crezarea?
Tu crezi?
La ce te gândeşti?
Da, el e centrul, eu am hotărât asta
Şi e de partea bărbaţilor
Nu el a hotărât asta
Poate te intrebi de ce sta în genunchi?
Deşi e cel mai mic
Pentru că aşa a fost învăţat
Desigur, el e modelul copilului de familie religioasă
Ai fost şi tu
Acum ţi-ai amintit
Când şi cum ai început să crezi!
Te-a crescut timpul
Dar acum?
N-ar trebui să te deranjeze lumina
Ce te conturează
Căci te văd datorită ei
E „Arche-ul”
Mi-a spus cineva
Hai, ridică-te acum
Şi crezi
...în ceva!



Şcoala Populară de Arte, Târgu-Mureş
Secţia Foto-Imagine
Prof. Cezar Buliga
7 iunie 2013





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu