vineri, 24 mai 2013

Tfb4. Ziua 4. În sud.

Am început ziua destul de târziu. 
Era trecut de zece, cred, când am ajuns pe terasa cu wireless de pe malul limeranian al mării.
Limerania, deci. 
S-a scris, căci, suntem bloggeri până la urmă. 
Râd, că sună artificial. Cam tot ce ține de tehniologie sună ciudat pe insula asta.
Ne-am și plimbat puțin pe străduțe, printre bazaruri și spectacole umane. 
Am cumpărat țigări, am primit înghețată și am plecat mai departe.

Aliki. Portul de marmură. 
"Incredibil" nu mă săturam să exclam de fiecare dată când ajungeam în vârful unei coline. 
Am alergat pe stâncile de marmură ca un copil, explorând un palat părăsit. 
De nedescris câtă liniște…
Aici am început să descopăr, știți voi...

Cina am servit-o pe malul marii alikian, langa oameni cu povesti despre barci si prietenii. 

Cautarea continuă.

Tabăra de Fotografie pentru Bloggeri e un eveniment organizat de Foto Union cu sprijinul BancpostCosmoteSamsung Galaxy S4FordPixelpediaBooking GreeceIzvorul Cristalin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu