marți, 21 mai 2013

Tfb4. Ziua 2. Marble


De aș putea sta pe o plajă o viață, aș sta. Poate și tu. 
Eu cred că am locuit pe o plajă, odată, altfel nu-mi explic de ce tremură fiecare părticică din mine 
atunci când ajung pe plaja mării. 


În ziua de 19 a lunii mai ne-am hrănit sufletul, pielea și simțirile cu două plaje absolut superbe! 
Marble Beach și Agios Ioanis. Am înotat cu peștii și-am lăsat soarele să se joace pe pielea noastră toată ziua. 



Apusul l-am sorbit la Potos. Acolo ne-am și hrănit, fizic. 






 Ne-am însușit duba Flower Power, adică Fordul Transit, condus exeplar de Aristip. 
În Skala Sotiros, acolo unde ne odihnim în fiecare noapte, am ajuns după ce soarele s-a ascuns cu totul. 





 N-aș fi dormit dar…

Căutarea continuă.


Tabăra de Fotografie pentru Bloggeri e un eveniment organizat de Foto Union cu sprijinul BancpostCosmoteSamsung Galaxy S4FordPixelpediaBooking GreeceIzvorul Cristalin.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu