marți, 21 mai 2013

Tfb4. Ziua 1. Plimbarea pe mare.


Eram curioasă de pescărușii aceia de care zicea Heraclit că te lasă să-i hrănești cu pufuleți de pe feribot. 
Și cu o nerușinare ieșită din mare, nu au întârziat să apară, unul câte unul, 
aproape de buricele degetelor turiștilor extaziați. 



Eu cred despre pescăruși că sunt, alături de delfini, vietăți care-s libere și știu asta. Și profită de asta, pe mare.  
Eu când văd un pescăruș în oraș, îl trimit acasă la el, la mare.



Am visat pe mare aproape o oră între Keramoti și Thasos, înte pescăruși ospitalieri 
și 15 oameni noi, frumoși, filosofi cu toții, presocratici, în căutarea…



Aș fi vrut să mă arunc în mare, dar m-am abținut. 
Am închis ochii doar.

Căutarea continuă.

Tabăra de Fotografie pentru Bloggeri e un eveniment organizat de Foto Union cu sprijinul BancpostCosmoteSamsung Galaxy S4FordPixelpediaBooking GreeceIzvorul Cristalin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu