vineri, 24 septembrie 2010

Ziua 168. Tu mă înţelegi, eu te înţeleg


Tu m-ai înţeles când
eram neştiutoare
şi mi-ai dat foi, să citesc
şi sunete să ascult

eu am înţeles
când mi-ai spus
să-mi fac rost de o viaţă
că nu vobeşti serios

ţi-am zis că eşti nebună
şi-am vorbit serios

tu m-ai înţeles
atunci când preferam
să mă întâlnesc cu el
şi nu cu tine

eu te-am înţeles
când ai ales să te
întâlneşti cu el
şi nu cu mine

doar noi ştim
ce înţelegeam
atunci când
cântam cu fumul în plămâni
şi cerul deasupra

tu m-ai înţeles când am plecat
eu te-am înţeles când ai plecat

tu m-ai înţeles când nu te-am sunat de ziua ta?
acum două zile?

înţelege-mă

te înţeleg şi eu acum
mă înţelegi şi tu acum

e rândul meu să te înţeleg din nou

te iubesc

Pentru Anda




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu