duminică, 18 aprilie 2010

Ziua 9. Olin

Aşa arată Olin când îmi cere ceva

Îl cheamă Alin defapt, şi-l cunosc de aproape 4 ani.
Mi-a fost cel mai bun coleg de facultate şi acum, cel mai bun prieten.
Eu i-am spus "Olin" în timpul facultăţii, şi aşa a rămas. Îi place şi lui.
Olin şi-a luat maşină. O goangă verde la care i-a zis "HD 10 LIN", adică prima maşină a lui Olin şi e foarte mându de ea.
A ajuns chiar să ştie cum să o conducă.
Îl iubesc pe Olin că mă face să râd cu feţele lui
...că mă duce cu maşina acasă când e târziu
...că-mi cedează caramelele alea de cacao care-i plac şi lui
...că spune replica aia cu "la toţi profesorii..." atunci când nu e cazul
...că vine cu mine la Auchan chiar dacă nu cumpărăm nimic
...că mă susţine în ceea ce fac
...că-i dus cu pluta
...că-mi zice când nu-mi stă bine părul
...că face tot felul de tratamente pentru albirea dinţilor după care mi-i arată şi mă întreabă - aşa ca solistul de la Iris - "îs mai albi?"
...că de fiecare dată când vine la mine mă pune să-i fac clatite sau plăcinte d'alea cu brânză şi ceapă
...că e Olin şi atât.




Un comentariu: