vineri, 16 aprilie 2010

Ziua 7. M-a urmărit o pasăre


Azi dimineaţă, în obişnuitul meu drum spre redacţie, pe Călăraşilor, m-am întâlnit cu aceeaşi pasăre mică cu care mă întâlnisem şi cu o zi în urmă, exact în acelaşi loc.
Alerga disperată printre picioarele trecătorilor.
M-am hotărât să mă opresc şi să-i fac o poză, neîncrezătoare în faptul că pasărea va rămâne.
M-am aplecat, deşi micuţa pasăre era destul de departe de mine.
Nici bine n-am apucat să îcadrez şi declanşez că pasărea m-a văzut şi a venit lângă mine; ba mai mult, s-a postat ca un fotomodel în faţa aparatului meu.
Specia se numeşte "Codobatură" iar din câte am citit nu ar fi apropiată oamenilor.
Poate mă întâlnesc cu ea şi mâine.

Un comentariu:

  1. Am vazut-o si eu azi , pacat ca nu aveam aparatul la mine ; veneam de la scoala .
    Frumoasa captura ;)

    RăspundețiȘtergere